Saturday, April 4, 2009

My new jewelry holder

I joined a bijouterie class last january and I have been happily creating since then, short and long necklaces, key holders, bag charms, bracelets, earings...
When my house was a mess of beads, I finally made this huge jewelry holder that not only contains all my creations (and previous necklaces) but displays them in a sort of a new decoration item for my bedroom.

I really like having this little piece of art where I can see it all the time :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Mi nuevo "cuelga-bijou"

Me anoté en un curso de bijouterie en enero pasado y desde entonces he sido feliz creando collares, llaveros, accesorios para carteras, aros, pulseras...
Cuando mi casa se convirtió en un lío de mostacillas, finalmente armé este gran cuelga-bijou que no sólo organiza y contiene a todas mis creaciones (y previos collares), sino que es en sí mismo una pequeña obra de arte que decora mi dormitorio.

Realmente me gusta tenerlo allí donde puedo verlo siempre :)



2 comments: